És akkor megint költözik a blog! / The blog moves again!

FOR ENGLISH VERSION, SCROLL DOWN OR CLICK HERE

Na de mi ez az oldal már megint?
http://buzdor.blogspot.com

Szóval megelégeltem a Facebook Notes felületét... Ugyanis sikeresen kitöröltem - teljesen önhibámon kívül - a múltkori szingapúri bejegyzésem. Semmi para, azért a szöveget lementettem, szóval itt helyre tudtam állítani, de ott erre egyszerűen nincs lehetőségem, ráadásul az a furcsa helyzet áll fenn, hogy a post törlődött ugyan, de direkt linkkel még mindig elérhető. A saját bejegyzésem viszont a saját profilomon már nem létezik. Írtam én a supportnak, de jelenleg semmi jele, hogy egyáltalán válaszra méltatnának. Lényeg a lényegben, hogy jó öreg Google barátunk termékéhez, a blogspot cloud-hoz fordultam. A régebbi bejegyzéseket szép lassan átemelem ide, legalább nekem is élmény lesz őket visszaolvasni.

Igen, ez a bejegyzés amolyan bejelentés és panaszkodás csupán. 2 hét múlva utazunk Bali szigetére, és próbálunk drónt is szerezni, hogy egy emlékezetes kis videót tudjak összehozni az utókornak. Szóval hamarosan jelentkezem!

Addig is PPAP!




What the hack is this page again?

Enough of the Facebook Notes... In fact I deleted - entirely not my fault - the entry from Singapore last time. No panic, I could save the text, so I was able to restore it here, but on Facebook there is simply no chance to do so, moreover, there is a strange situation that the post was deleted, but a direct link is still available. But my own entry on my own profile no longer exists. I wrote to the support, but there are currently no signs that they will even answer at all. So I decided to turn to a good old friend Google, and it's blog-cloud service: blogspot. I will restore the older entries slowly here, at least it's I can read them again.

Yes, this entry is sort of notice and complain only. After 2 weeks we are going to Bali, and we are trying to get a drone to make a nice memory for the next generations. So keep in touch soon!

In the meantime, PPAP!