2 évem számokban / My last 2 years in numbers



Vietnámban laktam 2 évet, pontosabban 727 napot, vagyis 17 448 órát, 1 046 880 percet.

Ez idő alatt több, mint 250 új barátom lett Facebook-on. Találtam 1 lányt, akinek 1 alkalommal kértem meg a kezét, és 1 alkalommal mondott erre igent.

3 mobiltelefont nyúztam (1-et elhagytam Hanoi-ban, 1-et páromnak adtam, 1-et jelenleg használok).

Írtam 42 blogot (3 különböző platformra), amit összesen több mint 3 000-szer olvastatok.

38 alkalommal repültem (bár az is igaz, hogy 39 repülőjegyet kellett vennem). 24 órát aludtam alvós buszon, 21-szer utaztam hajón.

A motorunkba 1 523 kilométert tettünk bele, ha nem számoljuk azt a 9 motort, amit utazásokkor béreltünk. Ezt a motort 1 napja adtam el, de már 1 napja hiányzik.

Csodával határos módon 0 közlekedési balesetem volt. Átlag napi 5-ször dudáltam valakire és átlag napi 2 563-szor hallottam, hogy dudálnak mások. Ebből átlag napi 0.01 alkalom volt indokolt.

3-szor csípett meg ez az aljas savköpő rovar, pedig a szúnyogoktól féltem nagyon az elején, amik egész pontosan 0 problémát jelentettek.

17 kilót fogytam, 3 alkalommal voltam beteg, és 4 alkalommal virrasztottam át az egész éjszakát (ebből 3-szor munka miatt).

Vettem 1 új kamerát, 4 új objektívet, 1-szer ejtettem le a GoPro-t a 10. emeletről, és ebből 1-szer túl is élte a zuhanást, valamint azt, hogy 1 motoros át is hajtott rajta.

Készítettem majdnem 100 000 fényképet, valamint 90 órányi nyers videót, amiből 6 rövidfilm került ki YouTube-ra, melyeket összesen 3 019-szer néztetek meg, és 2 még készülőfélben van (1 Baliról, 1 Saigonról).

Szóval mondhatjuk, hogy 2015 és 2016 jó évek voltak

És akkor most utazzunk 8 743 km-t hazafelé...

--

I lived in Vietnam for 2 years, or more precisely 727 days, 17 448 hours, 1 046 880 minutes.

During this time I got more than 250 new friends on Facebook and I found 1 girl, I proposed her 1 time, and she said yes also 1 time.

I used 3 mobile phones (1 was left in Hanoi, 1 was given to my Jasmine, and 1 I'm currently using).

I have written 42 blogs (to 3 different platform), which you read more than 3 000 times all together.

I flew 38 times (unfortunately I had to buy 39 flight tickets), I slept 24 hours on sleeping bus, and traveled with boat 21 times.

Our motorbike served us for 1 523 kilometers, not counting the 9 other bikes, which we rented during our trips. I just sold it 1 day ago, but I'm missing it already for 1 day.

Thanks to some miracles there was 0 traffic accidents, I used the horn for an average of 5 times a day and I heard others' horns used around 2 563 times a day. From that 0,01 was reasonable though.

I was bitten 3 times by this infamous acid ant, although I was afraid of mosquitos at the beginning, which meant exactly 0 problem through the years.

I lost 17 kilos, I was sick 3 times, and had whole nights awake for 4 times (3 times because of working late).

I bought 1 new camera, 4 new lenses, 1 time I dropped off the GoPro from the 10th floor, and it SURVIVED it 1 time, even it was also hit by 1 motorbike after the fall.

I made almost 100 000 photographs and 90 hours of raw video, published 6 short films of them to YouTube, they have a total of 3 019 views, and 2 more videos are in the making process (1 from Bali, 1 from Saigon).

So we can say that 2015 and 2016 were nice years

And now let's travel 8 743 kilometers on the way home...