Innen-onnan: Moszkva, Phu Quoc, Nha Trang, Hong-Kong


Sok helyen megfordultam Singapore óta, de jól elhanyagoltam a blogot ahogy az lenni szokott. Úgyhogy megpróbálom rövidre venni ezt a bejegyzést és pár sorban összefoglalni Nektek mi újság itt a messzi Vietnamban.

Magyar - orosz - vietnami
Történt az úgy, hogy nem maradtam hó nélkül idén télen, mert Február végén 2 hétre a cég jóvoltából meglátogattam az orosz kollégákat Moszkvában. Gyönyörű és hatalmas város, akárcsak Budapest (csak egy kicsit nagyobbacska). Itt aztán -11 fok is volt, hó, jég, minden velejárója. Jól esett kicsit a hidegben mászkálni, a kollégáknak köszönhetően bejártam a város nevezetességeit is.





Én eddig ennyire csavarosat csak fagyiban lattam

Собор Василия Блаженного

Vörös tér

Aztán visszamentünk Phu Quoc-ra is, ráadásul ugyanabba a hotelbe, mint a múltkor, annyira bejött. Igaz most csak egy hétvégét töltöttünk ott, de a tenger még mindig csodálatos, a whisky pedig elsőosztályú volt, szóval jól eltelt.

Rögtön a következő hétvégén Nha Trang-ba repültünk édeskettesben, arról a kisvárosról (oké a kisváros relatív, kb 2x akkora, mint Debrecen) annyit érdemes tudni, hogy borzasztóan kék ott a tengervíz, de tényleg. Nem is tudom láttam-e már ennyire tiszta vizet, bár ez valószínűleg sokminden mástól is függ, nem csak a helyszíntől. Ha már itt jártunk, ellátogattunk Vinpearl Land-be, a vietnámiak Disneyland-jébe, ahol kb mindent kipróbáltunk, amit csak lehetett, és a gatyánkat se kellett rákölteni. Ez egy hangulatos sziget Nha Trang közelében, ahová libegővel viszik át a turistákat, és ott aztán van kalandpark, strand, minden mi szem-szájnak ingere.

Épphogy megérkeztünk Saigon-ba, másnap ültem is a következő repülőre, ugyanis az a megtiszteltetés ért, hogy meglátogatott édes jó fogadott braderem Laszlo Szabo és kedves felesége Krisztina Szabó-Hangyál, és ha már így alakult elugrottunk Hong Kongba egy rövid kis városnézésre. Ha röviden szeretném összefoglalni Hong Kong kb olyan, mintha Singapore és Saigon összeházasodtak volna és születne egy gyerekük. Szuper nagyváros, sajnálom, hogy az időjárással nem sok szerencsénk volt, de azért pár fotó itt is készült.




Hong Kong látképe a Victoria hegycsúcsról

Hát nagyjából ennyire futotta volna a tömör helyzetjelentésből, most egy ideig nem utazunk el Ho Chi Minh-ből, de hamarosan egy videóval jelentkezem, amin tulajdonképp már lassan egy éve dolgozom annak ellenére, hogy a címe az lesz, hogy “One Day in Saigon”. Már nagyon várom, hogy lássátok, még narráltam is a videó alá, és 3 nyelven lesz feliratozva (angol, magyar, vietnámi). Szervusztok!